tirsdag den 12. februar 2013

IT oplæg


12.02.13

Her i morges hold jeg så mit lille oplæg (på baggrund af min rapport) om IT-situationen på ELCT-HQ. Jeg prøvede at få dem til at forstå, hvordan deres situation er i dag, og hvilke udfordringer der er fremover. Jeg havde lavet forskellige tegninger på Flip Over papir, for at give dem et billede af hvordan det hænger sammen (her er jo ingen OH eller projektor). Der var nogle enkelte der spurgte ind til oplægget bl.a. general sekretæren, der var en del interesseret i vedligeholdelse af computerne og en program flade/standard.
Flere er kommet her bagefter og takket for oplægget. Det er høflige mennesker!


Efter frokost, skete der et skift i vejret. Kraftige regnbyger, efterfulgt af total tåge, gav et temperaturfald (måske ned til 16 gr). Jeg måtte ned i huset og finde Ritas hjemmestrikkede sokker og min flisjakke frem, så jeg kunne holde varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar