torsdag den 28. marts 2013

Så er jeg hjemme igen!


26.03.13

Turen hjem gik uden problemer. Fløj fra Entebbe i Uganda til Doha og havde her ikke lang tid inden jeg skulle videre. Dels var fly afgangen fra Entebbe blev rykket fra 17.50 til 19.00 men det var planlagt, og dels cirklede vi rundt i næsten en halv time inden vi fik landings tilladelse, i Doha pga. meget trafik. Derefter med flyet til København, som var ca. 15 min. forsinket, men det betød ikke så meget. Derefter skulle jeg med toget til Aalborg, hvor Rita ville hente mig. Et lille problem var dog, at min plads i toget (købte den for ca. 3 uger siden) også var blevet solgt til en ung japaner, han havde trukket den i automaten. Jeg blev enig med ham om, at jeg jo havde købt billetten først. J
Billetdamen tog det meget rolig, hun sagde ”nå – det er ellers ikke så tit det sker”, vi var nogle der blev enig om, at det skete nok ofte
L. På stationen i Aalborg blev jeg så hentet af Rita, børn og børnebørn, der viftede med dannebrog. Derefter var der dømt ”rugbrød”, ikke smagt i snart 3 mdr. Rita kørte bilen hjem, da jeg jo havde vænnet mig til venstre kørsel nu, og vi skulle ikke have ”uheld” på den sidste del af turen. Der var så lige en landskamp, der skulle ses, inden det var sengetid.
Ude er godt, men hjemme er bedst J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar