onsdag den 20. marts 2013

Rapport skrivning


18 – 20.03.13

Har været lidt på stiftskontoret, men ellers har disse tre dag fortrinsvis været brugt til at skrive forskellige rapporter og vejledninger.
Til Karagwe Diocese (KAD), har jeg skrevet, en afslutnings rapport ” Final report for KAD” der bygger på mine observationer og oplevelser.
Jeg har ligeledes været ude på en del af de institutioner som KAD administrere bl.a.3 skoler og et hospital (tidligere beskrevet i bloggen), og heraf er rapporten ”The IT situation, in some of the KAD other Institutions” fremkommet.
Stiftskontoret har været meget interesseret i at få en Computer politik beskrevet. De havde noget tidligere vedr. brug af Internettet, og det har jeg så tilpasset så det nu er ”Computer Usage Policy”. I den forbindelse er der fremstillet, en beskrivelse af hvordan man udfører en ”Disk Cleanup” og ”Disk Defragmentation” af harddisken, noget som brugerne selv kan foretage.
Danmission vil også gerne have en rapport, vedr. opholdet og den har jeg så også fået klaret.
Så her sidst på eftermiddagen, var jeg helt lettet – nu skulle det så blot sendes.
Men AK – nej det var ikke strømmen der forsvandt, denne gang.
Nu var dokumenterne blevet så store, at ikke alle vedhæftede dokumenter kunne være i samme e-mail. Det var måske godt nok, for vi har talt om at gemme i ”skyen”, og nu var chancen der så til at vise det. Derfor har de berørte, nu modtaget en e-mail - med et link således, at de selv kan hente det i ”skyen”.
I morgen formiddag, skal jeg så have en drøftelse med General Sekretæren og min samarbejds­partner, om materialet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar