søndag den 24. marts 2013

Farvel


22.03.13

Så er dagen kommet til farvel, her i Lukajange. Ved morgen andagten, sagde jeg et par ord til hele forsamlingen, og sluttede af med at sige ”Mungu awabariki wote na wote wa Tanzania”. (Gud velsigne jer alle og hele Tanzania)
Derefter havde jeg en længere snak med GS Erasto Kamihanda, om rapporterne jeg har skrevet, samt hvad der var foretaget vedr. de 5 overskrifter man havde ønsket, jeg skulle arbejde med. Mr. Ngobya var desværre blevet forhindret, i at deltage pga. af et møde i Bukoba. Jeg fik endnu engang pointeret overfor GS at det er vigtigt de finder en egnet person til at varetage funktionen, som System Administrator, og at bare nye computere, ikke er nok.
Og så fik vi lige en strømafbrydelse igen fra 12 – 22. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar