søndag den 13. januar 2013

Søndag


13.01.13

Allerede ved 9 tiden kunne jeg hører, at der var folk oppe ved kirken. Jeg gik derop og kunne jeg se mange mennesker allerede. Der var også en hel hvide mennesker, som stod og talte sammen. Jeg blandede mig lidt og fandt ud af, at det var svenskere, der var på en tur i stil med den vi fra Abildgaard havde sidste vinter. Det var en delegation fra stiftet i Vesterås med Biskop og 3 andre præster, samt en del andre fra Vesterås området.
Gudstjenesten var noget speciel og lang 3,5 time, 2 ekstra kor, begge biskopper (i fuld ornat) og 2 præster her fra Karagwe, samt de 3 andre svenske var i aktion. Der blev underskrevet en venskabsaftale mellem de to stift og udvekslet gaver.
Bagefter var der lunch til alle de ”prominente” – jeg kom med
J




Ingen kommentarer:

Send en kommentar