torsdag den 10. januar 2013

Rejsen til Lukajange


07.01 – 08.01
Tog- og flyrejsen gik som forventet og uden problemer. Mine medrejsende mødte jeg først på flyet i Doha, selvom vi havde set efter hinanden. Det er Annette som skal til en døveskole i Mugesa nær Bukoba og Ejnar som skal ud til Else Højvang i Kyerwa.

Vi blev som aftalt afhentet i Entebbe lufthavnen, af Nasser og kørt til grænsen til Tanzania. Vi havde et enkelt stop ved Ækvator, hvor vi fik lidt at spise og så de 3 kar, hvor de demonstrer vandets rotation. Derefter forsatte vi til grænsen og fik vores visum. Ejnar og jeg blev hentet af Edita fra stiftskontoret og Annette kom med nogle andre danskere til Bukoba.

Vi gjorde et ophold på ELCT Hotellet i Kayanga, hvor vi fik et måltid mad og fortsatte derefter til området ved stiftskontoret, hvor jeg blev installeret i en volontørbolig. Jeg pakkede ud og gik til sengs, godt træt efter at have startet mandag morgen kl. 06 i Frederikshavn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar